Archiwistyka_tlo
NOWE MEDIA INTERNETU
 4. FORUM INFORMATYKI W INSTYTUCJACH KULTURY (FIIK)(muzea, biblioteki, teatry, galerie, domy kultury)NOWE MEDIA INTERNETU DLA PROMOCJI INSTYTUCJI KULTURYWarszawa, 21 stycznia 2014 r. 
Program:Prowadzenie obrad: Dominik Pokornowski 10:00    Wykład: Storytelling w marketingu internetowym instytucji kultury. Jak tworzyć historie, które angażują konsumentów:- Marka jest opowiadaniem: od brand image do brand story.- „Ludzie kupują historie, które pokazują marki”.- Narracyjny świat marki.- 5 typów treści, które przyciągają konsumentów. - Definicja i rodzaje storytellingu.- Miejsce storytellingu w strategii marketingowej.- Storytelling: jaki rodzaj historii wybrać, by osiągnąć zamierzony cel w marketingu online instytucji kultury. Przykłady. Najczęściej popelniane błędy.- 12 zasad jak pisać i opowiadać, by dotrzeć do konsumentów i ich zaangażować.- In Google we trust, czyli SEO.Krzysztof Urbanowicz, Mediapolis Interactive 10:45    Wykład: Facebook – jak działa w tej chwili i jak będzie działać niebawem. Co powinna wiedzieć osoba prowadząca fanpage instytucji kultury? Open graph, open search - metody promowania postów i realizacji reklam. Przegląd aplikacji konkursowych, ankietowych i podobnych.- Skuteczna komunikacja na Facebooku A.D. 2014 - o czym warto pamiętać?- Daj się znaleźć na Facebooku, czyli skuteczne wykorzystanie Graph Search.- Aplikacje na Facebooku dla instytucji kultury.- Open Graph, czyli optymalizacja strony internetowej pod kątem Facebooka.- Przegląd nowych formatów reklamowych na Facebooku.- O czym należy pamiętać tworząc kampanię reklamową?- Przegląd najciekawszych działań instytucji kultury na FacebookGrzegorz Byszewski 11:30    Wykład: Internetem rządzą obrazy - treści wizualne w zadaniach promocji instytucji kultury. Serwisy Instagram + Printerest - z jakich narzędzi korzystać by pozyskać jak najwięcej odbiorców.- Internetem rządzą obrazy - treści wizualne w zadaniach promocji instytucji kultury.- Ekspansja obrazów w mediach społecznościowych.- Nacisk na grafiki - zmiany w projektowaniu serwisów, zmiany na portalach social media.- Najpopularniejsze serwisy społecznościowe oparte na treściach wizualnych.- Marki na Pinterest - przykłady i najlepsze praktyki.- Możliwości wykorzystania Pinteresta przez instytucje kultury.- Marki na Instagramie - przykłady i najlepsze praktyki.Możliwości wykorzystania Instagrama przez instytucje kulturyk.- Treści wizualne w ekosystemie mediów społecznościowych instytucji kultury.Artur Jabłoński 12:10    Przerwa, poczęstunek 12:30    Wykład: Google Analytics - mierzenie efektów działań prowadzonych w Internecie. Analiza efektywności promocji jako podstawa strategii reklamowej. Google Analytics a fundusze z dotacji oraz innych środków zewnętrznych:- Zmiana podejścia do biznesu, konieczność mierzenia efektów naszych działań, optymalizacji kosztów, wybór najskuteczniejszych źródeł ruchu.- Przedstawienie kilku różnych typów narzędzi monitorujących nasze działania.- Opis podstawowych możliwości Google Analytics.- Wyjaśnienie podstawowych pojęć związanych z Google Analytics.- Znaczenie liczb dla raportowania wyników w kontekście pozyskiwania sponsorów oraz dotacji.Artur Smolicki 13:10    Prezentacja: Promuj wysyłając czyli o sposobach wykorzystania email marketingu w instytucjach kultury.Zarówno w kulturze, jak i w biznesie ogromną rolę odgrywa dobrze dobrana grupa docelowa i odpowiednio dostosowany komunikat. Dzięki email marketingowi możesz w spersonalizowany sposób komunikować się z poszczególnymi grupami, tak aby czerpać z tego wymierne finansowe ale i wizerunkowe korzyści.- Czym jest email marketing.- Jak email marketing wykorzystać do promocji instytucji kultury.- Jak skutecznie budować bazę danych.- Jak realizować kampanie email marketingowy aby przynosiły zamierzone efekty.Filip Kłodawski - Specjalista ds. Strategii i Projektów FreshMail 13:40    Wykład: Zarządzanie komunikacją internetową jako projektem.Profesjonalnie prowadzona komunikacja internetowa wraz z Social Media powinna być zarządzania przy wykorzystywaniu odpowiednich narzędzi informatycznych.Prelekcja to przegląd kilku wybranych narzędzi i platform pozwalających koordynować i analizować działania w Social Media, a także zarządzanie działań promocyjnych i Public Relations w szerszym ujęciu – jako projekty.Dominik Pokornowski 14:10    Przerwa 14:30    Wykład: Aspekty prawne marketingu instytucji kultury w mediach społecznościowych.- jakie istotne zapisy zawierają regulaminy różnych mediów społecznościowych (m.in. YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Flickr)?- omówienie na przykładach głównych zasad prowadzenia promocji instytucji kultury w mediach społecznościowych,- czym należy pamiętać publikując w mediach społecznościowych – filmy, fotografie, teksty,- pozyskanie treści do wykorzystania w Internecie – umowy, dozwolony użytek, Creative Commons, licencje z banków zdjęć (np. iStock),- jaka jest zasad prawna działania mediów społecznościowych?- kto odpowiada za naruszenie praw autorskich na portalach społecznościowych?- czym pamiętać zatrudniając pracownika odpowiedzialnego za media społecznościowe w instytucji kultury?adw. Marcin Lassota, LL.M., Kancelaria Adwokacka Lassota i Partnerzy 15:45    Dyskusja końcowa: Użyteczność mediów społecznościowych w promocji  kultury  -  jakie narzędzia są najbardziej skuteczne, a jakie są wyłącznie gadżetamiModerowanie dyskusji:  Dominik Pokornowski, Marcin Lassota 16:30    Zakończenie programu, wręczenie certyfikatów. INFORMACJE ORGANIZACYJNETermin: 21 stycznia 2014 r.Miejsce: WarszawaKoszt udziału jednej osoby wynosi: 390 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu przesłanym do dnia 10 stycznia 2014 r.490 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu przesłanym od dnia 11 stycznia 2014 r.700 zł + 23% VAT - dla przedstawicieli biznesu Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, certyfikat udziału, bufet kawowy i lunch w przerwach.______________________________________________________________________________Zgłoszenia:Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego:faksem – formularz w załączeniubądź elektronicznie: http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2014/fik/formularz_mj.php______________________________________________________________________________Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń.Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres cpi@cpi.com.pl lub telefonicznie (022) 870-69-78______________________________________________________________________________Biuro organizacyjne:Centrum Promocji Informatykispółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowatel. /22/ 870 69 78, /22/ 871 85 51fax /22/ 870 69 95, /22/ 871 85 56 ul. Międzyborska 50, 04 -041 WarszawaNIP 113-285-19-07, KRS 0000404804 
11.12.2013
strzałka do góry