Archiwistyka_tlo
Artykuły > Z kraju > Systemy backupu i archiwizacji - kompleksowa ochrona zasobów firmy. 23 kwietnia 2010r. Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., Warszawa
Systemy backupu i archiwizacji - kompleksowa ochrona zasobów firmy. 23 kwietnia 2010r. Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., Warszawa

Zapewnienie bezpieczeństwa danych firmowych - tak istotny temat z punktu widzenia zarządzania przedsiębiorstwem - stał się obecnie jednym z podstawowych elementów długofalowych strategii przedsiębiorstw. Bo gdyby odpowiedzieć sobie na pytania: jak wiele z utraconych danych uda się odzyskać po awarii, jakie koszty poniesiemy w związku z tym procesem i w końcu jak można było tego uniknąć, dojdziemy do wniosku, że akurat w tej kwestii warto wyjść na przód, aby nie musieć uczyć się na błędach.


Współcześnie oferowanych jest wiele rozwiązań służących do archiwizacji.
Które wybrać? Jakie jest najlepsze? Jakie korzyści przyniesie zastosowanie konkretnego rozwiązania?
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz uczestnicząc 23 kwietnia w konferencji "Systemy backupu i archiwizacji - kompleksowa ochrona zasobów firmy" poświęconej nowoczesnym systemom i narzędziom automatycznej archiwizacji.
Prezentacje:
- Złotego Sponsora Konferencji firmy Acronis
- Srebrnych Sposnorów Konferencji firm Alstor, Signati
- Brązowych Sponsorów Konferencji firm Betacom, Actina Solar

Serdecznie zapraszamy!

Tematyka konferencji:
•    backup danych: plików, baz danych, poczty elektronicznej, aplikacji, treści, multimediów,
•    backup systemów operacyjnych,
•    backup on-line,
•    rozwiązania storage’owe,
•    outsourcing usług archiwizacyjnych,
•    zagadnienia prawne.

Na konferencję zapraszamy:
Dyrektorów/kierowników działów IT, administratorów systemów informatycznych, administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa, oficerów bezpieczeństwa, osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania, przedstawicieli z branż: ubezpieczeniowej, usługowej, bankowości, handlu, przemysłu, telekomunikacji, energetyki, administracji publicznej.

Udział jest bezpłatny:
Jeśli jesteś przedstawicielem firmy bądź instytucji reprezentującej branżę: ubezpieczeniową, usługową, bankową, handel, przemysł, telekomunikacyjną, energetyczną, administrację publiczną, etc.
Udział jest płatny:
Jeśli jesteś przedstawicielem firmy, która dostarcza usługi, rozwiązania informatyczne lub technologiczne, dla firm/instytucji powyższych branż.
Opłata za osobę wynosi 300 zł +22%VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.


Zapraszamy do rejestracji!
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/08-06-2010---archiwizacja-i-skladowanie/rejestracja-13.htm
Ilość miejsc ograniczona.

Kontakt:
Anna Malinowska
Koordynator Projektu
anna.malinowska@multitrain.pl
tel. (0-22) 224 06 47
fax. (0-22) 435 80 65
www.multitrain.pl

14.04.2010
strzałka do góry