Archiwistyka_tlo
Artykuły > Z kraju > "E-administracja w Polsce - mit czy fakt?"
"E-administracja w Polsce - mit czy fakt?"
"E-administracja w Polsce - mit czy fakt?"
"E-administracja w Polsce - mit czy fakt?"27 września 2012r.Centrum Bankowo-Finansowe Nowy Świat - WarszawaJak usprawnić obieg dokumentów w Urzędzie? Jak zwiększyć dostępność Urzędu dla Obywatela? Jakie narzędzia zastosować? Na te i inne pytania odpowiedzą zaproszeni eksperci podczas konferencji już 27 września w Warszawie.Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/e-administracja-w-polsce---mit-czy-fakt/alias-21.htm Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/e-administracja-w-polsce---mit-czy-fakt.htm Swoje rozwiązania zaprezentują m.in: EMC, S4E, Image Recording SolutionsProponowana tematyka konferencji:Usprawnienie obiegu dokumentów    - zarządzanie dokumentacją    - e- faktura w sektorze publicznym    - podpis elektroniczny    - systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR    - Elektroniczna Skrzynka Podawcza    - workflow - automatyzacja procesów biznesowych Usprawniona komunikacja między pracownikami Urzędu    - portale korporacyjne    - usługi telekomunikacyjne, telefonia VOIP    - E-mail, Internet, poczta głosowa    - telekonferencje Ułatwiony dostęp Obywatela do informacji     - profesjonalna strona internetowa     - Biuletyn Informacji Publicznej     - wirtualni doradcy na stronach internetowych     - infokioskiBezpieczeństwo    - systemy archiwizacji i backupu    - ochrona dokumentów    - ochrona danych osobowych Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:    * Urzędów Gmin,    * Urzędów Miast,    * Urzędów Powiatów,    * Urzędów Marszałkowskich,    * Urzędów Województw,    * Ministerstw,    * instytucji rządowych,    * oraz innych instytucji publicznych.    w tym:* Wójtów, Burmistrzów, Starostów, Prezydentów Miast, Marszałków, Dyrektorów Generalnych, Sekretarzy,* dyrektorów/naczelników/kierowników/koordynatorów związanych z zarządzaniem dokumentacją, usprawnianiem     procesów w instytucji,* osoby zajmujące się wizerunkiem instytucji, usprawnianiem dostępu o   obywateli do informacji urzędowych,* głównych specjalistów/starszych specjalistów/specjalistów sprawujących pieczę nad dokumentacją (kadry, administracja, księgowość, itp.), Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!*Udział jest płatny: dla pozostałych osób - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT
07.08.2012
strzałka do góry