Archiwistyka_tlo
Artykuły > Z kraju > E-administracja w Polsce – mit czy fakt - podsumowanie konferencji
E-administracja w Polsce – mit czy fakt - podsumowanie konferencji

W dniu 27 września 2012 r., pod Patronatem honorowym Związku Powiatów Polskich oraz  Instytutu Organizacji i Zarządzania w Przemyśle w Centrum Bankowo – Finansowym „Nowy Świat”, odbyła się konferencja „E-administracja w Polsce – mit czy fakt”.Rozwiązania technologiczne podczas konferencji zaprezentowały takie firmy jak:- S4E S.A.- EMC Computer Systems Poland Sp. z o.o.- Omnitec Sp. z o.o.- Oracle Polska- Arrow ECS Sp. z o.o.- Image Recording Solutions Sp. z o.o.Uczestnicy spotkania mogli dowiedzieć się m.in., jak usprawnić obieg dokumentów, składować i chronić newralgiczne dane w jednostkach administracji publicznej oraz  ułatwić dostęp obywatela do informacji. Niezależni eksperci oraz sponsorzy wyjaśnili uczestnikom konferencji, jak ważne jest wdrożenie założeń elektronicznej administracji , która pomoże usprawnić komunikację między pracownikami oraz podniesie efektywność pracy Urzędu.Wykłady merytoryczne wygłosili:- Zbigniew  Stelmaszek, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, „E-administracja w województwie podlaskim – dylematy i  wyzwania”- Mirosław Januszewski, Prezes Stowarzyszenia PEMI, „Systemy obiegu dokumentów, efektywna praca czy pozorna optymalizacja”.- Grzegorz Hunicz, Dyrektor Wydziału Informatyki i Telekomunikacji, Urząd Miasta Lublina, „Miejskie Centra Przetwarzania Danych – moda czy konieczność?”- Przemysław Momot, Członek Komitetu Technicznego nr 182  ds. ochrony informacji w systemach teleinformatycznych Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, Trusted Information Consulting Sp. z o.o., „Czy muszę chronić informację w administracji publicznej?”Wszystkim uczestnikom dziękujemy za przybycie i zapraszamy na kolejne wydarzenia, organizowane przez firmę MultiTrain.
07.10.2012
strzałka do góry