Archiwistyka_tlo
Katalog firm branży archiwistycznej

Logo firmy
Afrykańska 16e lok. 6
03-966 Warszawa
telefon: 022 6723243
fax: 022 6723243
Zadaj pytanie
OFFICE CONSULTING
Jak dobrać produkty do przechowywania dokumentów ? Jak zorganizować archiwum firmowe ? Jak zorganizować przechowywanie dokumentów w biurze i archiwum, aby • zaoszczędzić czas na szukanie dokumentów i inne prace przy dokumentach • mieć więcej miejsca na gromadzenie dokumentów • obniżyć koszty przechowywania dokumentów ? OFFICE CONSULTING oferuje : • dostawy wyposażenia i produktów do przechowywania dokumentów w biurze i archiwum, dobrane i dopasowane do indywidualnych potrzeb : ◦ profesjonalne systemy archiwizacyjne niemieckiej firmy ELBA ◦ kartony archiwizacyjne ◦ plastykowe spinacze do archiwizowania dokumentów ◦ teczki zawieszane (w szafach, pojemnikach) o pojemności 200-800 kartek ◦ skoroszyty zawieszane (w szafach, pojemnikach) ◦ pojemniki na teczki ◦ segregatory i akcesoria usprawniające ich wykorzystanie ◦ różnorodne teczki do różnych zastosowań ◦ artykuły biurowe ◦ regały do biura i archiwum • doradztwo organizacyjne, którego przedmiotem jest : ◦ zorganizowanie archiwum firmowego ◦ zorganizowanie przechowywania dokumentów w biurze ◦ opracowanie projektów regałów do archiwum i planów ich rozmieszczenia ◦ opracowanie instrukcji : -kancelaryjnej -organizacji i funkcjonowania archiwum ◦ zorganizowanie prac wdrożeniowych i instruktaże • szkolenia w siedzibie Klienta, które przygotowują pracowników do : ◦ archiwizowania dokumentów zgodnie z przepisami ◦ tworzenia i stosowania efektywnej organizacji przechowywania dokumentów w biurze i archiwum oraz właściwego nimi zarządzania • konsultacje i nadzór nad pracami przy wdrożeniu i stosowaniu projektów i instrukcji. Zakres współpracy proponowany jest do indywidualnych potrzeb Klienta. Zainteresowanym Klientom przesyłamy katalogi produktów i cenniki.
Produkty i uslugi firmy:
strzałka do góry