Archiwistyka_tlo
Artykuły > Edukacja archiwistyczna > ZASADY ARCHIWIZACJI KOPERT DOWODOWYCH OSÓB ZMARŁYCH W ŚWIETLE WYTYCZNYCH ARCHIWÓW PAŃSTWOWYCH
ZASADY ARCHIWIZACJI KOPERT DOWODOWYCH OSÓB ZMARŁYCH W ŚWIETLE WYTYCZNYCH ARCHIWÓW PAŃSTWOWYCH

Zasady archiwizacji kopert dowodowych osób zmarłych w świetle wytycznych archiwów państwowych, FRDL, webinarium, 19 listopada 2025, godz. 10.00 -14.00, cena 449 zł
 
 Uzupełnienie wiedzy nt. wymogów archiwów państwowych w temacie postępowania z dokumentacją dowodów osobistych.
Pozyskanie informacji nt. zasad ustalania kategorii archiwalnej i opisu archiwalnego kopert dowodowych.
Nabycie umiejętności w zakresie przygotowania „akt dowodowych” do przekazywania do archiwów państwowych.
Analiza wzorów opisu archiwalnego oraz środków ewidencyjnych, wymaganych do opracowania tej dokumentacji.
Uczestnicy szkolenia uzyskają m.in. odpowiedzi na pytania:
Kiedy i na jakich zasadach oddać koperty dowodów osobistych do archiwum państwowego?
Jak uporządkować akta dowodowe?
Kto odpowiada za przygotowanie dokumentacji dowodów osobistych do przekazania do archiwum zakładowego?
 


10.11.2025
strzałka do góry